Valtakunnallinen kesäleiri 25.6.-29.6.2019

25.06.2019

SUOMEN SUZUKI-YHDISTYKSEN 31. VALTAKUNNALLINEN MUSIIKKILEIRI TURUSSA ti 25.6.- la 29.6.2019

OPETUS​

• Suzuki-opetusta viulun, alttoviulun, sellon, huilun, pianon ja kitaran soittajille sekä laulajille
  • Yksityis- ja ryhmätunteja, orkesterit, kansanmusiikki ja musiikkileikkikoulu
  • Pienimpien soittajien päiväohjelmaan kuuluu pieni oma tunti, “pikkupupumuskari” sekä yksi ryhmätunti.
  • Yksityistuntien pituus porrastetaan oppilaiden tason mukaan
  • Leiri on tarkoitettu vain ESA:n koulutuksessa olevien tai ESA:n tasokokeita suorittaneiden Suzuki-opettajien oppilaille. Jos leirille haluaa osallistua sisaruksia, jotka ovat opiskelleet muiden kuin Suzuki-opettajien oppilaina, on otettava yhteyttä leirin järjestäjiin.
  • Leirillä on mahdollista saada opetusta vain yhdessä instrumentissa
  • Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.
  • Leiri alkaa tiistaina klo 14 ja päättyy lauantaina klo 15 alkavaan loppukonserttiin

LEIRIMAKSUT

• Perheen ensimmäinen lapsi 275 €
  • Toinen lapsi 200€, kolmas ja seuraavat 120 € (HUOMAA, 29.4. jälkeen ilmoittautuneille vastaavat maksut ovat 335€/240€/160 €)
  • Musiikkileikkikoulu pikkusisaruksille 20 €/lapsi
  • 1. erä leirimaksusta 70 € / leiriläinen, maksetaan sähköpostiin toukokuussa saapuvalla laskulla.
  • 2. erä maksetaan viimeistään 15.6. Lasku 2. erästä lähetetään myös sähköpostitse.
  • Jos leirille tulo estyy, 70 € erää ei palauteta. 2. erä voidaan palauttaa sairaustapauksissa (lääkärintodistus).

JÄSENMAKSUT

• Leiri on tarkoitettu vain Suomen Suzuki-yhdistyksen jäsenille (jäsenmaksu maksettu helmikuussa 2019)
  • Jäseneksi voi liittyä ilmoittautumisen yhteydessä valitsemalla “Liityn jäseneksi” kohdan. Kannatusjäsenmaksusta 40€/perhe lähetetään lasku sähköpostiin

ILMOITTAUTUMINEN JA TÄYTTÖOHJEET

• Ilmoittautuminen 1.4.- 29.4. sähköisellä lomakkeella
  • Ilmoittautuminen vahvistetaan maksamalla 1. erän lasku toukokuussa eräpäivään mennessä
  • Myöhässä ilmoittautuneiden on mahdollisuus päästä vain peruutuspaikoille. Oppilaspaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja kiintiö saattaa tulla täyteen jo ennen viimeistä ilmoittautumispäivää.

LEIRIPAIKKA, MAJOITUS JA RUOKAILU

Kokoushotelli Linnasmäki sijaitsee samassa pihapiirissä Turun kristillisen opiston kanssa osoitteessa Lustokatu 7, muutaman kilometrin päässä Turun keskustasta.

Majoituksen hinnat täysihoidolla kahden hengen huoneessa ti 25.6.- la 29.6.(sis. aamiainen ke-la, lounas ja päivällinen ti – pe sekä lauantailounas):

• 238€ / aikuiset ja yli 12-v lapset
  • 186€ / 4-12-v lapset
  • Lisäpatjat lapsille (4-12 v) 110€
  • Tarjolla myös muutama perhehuone (2 aikuista ja 2 4-12v lasta) hintaan 872€

Lauantain päivällinen on mahdollista ostaa erikseen hintaan 10/5€

Vieraiden käytössä on pari yhteiskeittiötä. Sauna ja uinti sovittuina aikoina sisältyvät hintaan

Muualla majoittuvat voivat ostaa ruokailut erikseen:

• lounaspaketti ti-la 50 €/aikuinen ja 25 €/4-12v.
  • lounas- ja päivällispaketti ti-pe + la-lounas 90 €/aikuinen ja 45 €/lapsi 4-12 v.
  • Lauantain päivällinen on mahdollista ostaa erikseen hintaan 10/5€

Majoitusvaraukset täysihoidolla sekä etukäteisvaraukset ruokailuista otetaan vastaan VAIN sähköpostilla kokouspalvelut@linnasmaki.fi  ma 1.4. alkaen. Puhelin-, tekstiviesti- ja ääniviestivarauksia EI huomioida.

Huoneet täytetään varausjärjestyksessä ja varaus vahvistetaan kirjallisesti. Varaus on esteen sattuessa ehdottomasti peruttava. Linnasmäen majoitus on tarkoitettu ensisijaisesti leiriläisille sekä heidän huoltajilleen ja opettajille.

Hyviä majoitusvaihtoehtoja voi myös löytyä osoitteesta www.airbnb.fi .

LISÄTIETOJA
Lisätietoja osoitteesta suzukileiri2019@gmail.com. Leiritiedote on myös kotisivuillamme www.suomensuzukiyhdistys.net.
Tarkemmat aikataulut ja ohjeet tulevat kesäkuussa lähetettävässä leirikirjeessä. Ota yhteyttä yllä olevaan sähköpostiin, jos et ole saanut leirikirjettä tai laskua.