Suzuki-leiri 2018 Turun Linnasmäessä

26.06.2018 - 01.07.2018 — Kokoushotelli Linnasmäki, Turku

SUOMEN SUZUKI-YHDISTYKSEN 30. VALTAKUNNALLINEN MUSIIKKILEIRI TURUSSA 26.6.-1.7.2018

OPETUS

• Suzuki-opetusta viulun, alttoviulun, sellon, huilun, pianon ja kitaran soittajille
  • Yksitys- ja ryhmätunteja, orkesterit, kansanmusiikki ja musiikkileikkikoulu
  • Yksityistuntien pituus porrastetaan oppilaiden tason mukaan
  • Leiri on tarkoitettu vain ESA:n koulutuksessa olevien tai ESA:n tasokokeita suorittaneiden Suzuki-opettajien oppilaille. Jos leirille haluaa osallistua sisaruksia, jotka ovat opiskelleet muiden kuin Suzuki-opettajien oppilaina, on otettava yhteyttä leirin järjestäjiin.
  • Leirillä on mahdollista saada opetusta vain yhdessä instrumentissa
  • Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

LEIRIMAKSUT

• Perheen ensimmäinen lapsi 285 €
  • Toinen lapsi 200€, kolmas ja seuraavat 120 €
  • HUOMAA, 7.5. jälkeen ilmoittautuneille vastaavat maksut ovat 335€, 240€ ja 160 €
  • Musiikkileikkikoulu pikkusisaruksille 15 €/lapsi
  • 1. erä leirimaksusta 70 € / leiriläinen, maksetaan sähköpostiin toukokuun alussa saapuvalla laskulla.
  • 2. erä maksetaan viimeistään 15.6. Lasku 2. erästä lähetetään myös sähköpostitse.
  • Jos leirille tulo estyy, 70 € erää ei palauteta. 2. erä voidaan palauttaa sairaustapauksissa (lääkärintodistus).

JÄSENMAKSUT

• Leiri on tarkoitettu vain Suomen Suzuki-yhdistyksen jäsenille (jäsenmaksu maksettu helmikuussa 2018)
  • Jäseneksi voi liittyä ilmoittautumisen yhteydessä valitsemalla “Liityn jäseneksi” kohdan. Kannatusjäsenmaksusta 40€/perhe lähetetään lasku sähköpostiin.

ILMOITTAUTUMINEN JA TÄYTTÖOHJEET

• Ilmoittautuminen 3.4.-7.5.2018 sähköisellä lomakkeella
  • Ilmoittautuminen vahvistetaan maksamalla 1. erän lasku toukokuussa eräpäivään mennessä
  • Myöhässä ilmoittautuneiden on mahdollisuus päästä vain peruutuspaikoille. Oppilaspaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja kiintiö saattaa tulla täyteen jo ennen viimeistä ilmoittautumispäivää.

LEIRIPAIKKA, MAJOITUS JA RUOKAILU

Kokoushotelli Linnasmäki sijaitsee samassa pihapiirissä Turun kristillisen opiston kanssa osoitteessa Lustokatu 7, muutaman kilometrin päässä Turun keskustasta.

• Majoitus täysihoidolla 5 vrk (sis. aamiainen, lounas ja päivällinen) kahden hengen huoneessa maksaa
    • 55€/aikuiset ja yli 12-v lapset/vrk
    • 45€/lapsi (4-12 v)/vrk
    • Lisäpatjat lapsille (4-12 v) 25€/lapsi/vrk
    • Tarjolla on myös muutama perhehuone (2+2) 160€/huone/vrk
  • Sunnuntaina, lähtöpäivänä, on mahdollista ostaa lounas hintaan 10€/aikuinen ja 5€/(4-12 v)
  • Vieraiden käytössä on pari yhteiskeittiötä. Sauna ja uinti sovittuina aikoina sisältyvät hintaan.

Majoitusvaraukset täysihoidolla otetaan vastaan VAIN sähköpostilla kokouspalvelut@linnasmaki.fi ti 3.4. alkaen. Puhelin-, tekstiviesti- ja ääniviestivarauksia EI huomioida.

Muualla majoittuvat voivat ostaa ti-la lounaspaketin (50 €/aik ja 25 €/4-12 v.) tai lounas- ja päivällispaketin (100 €/aikuinen ja 50 €/lapsi 4-12 v.) Alle 4 v veloituksetta. Sunnuntaina on mahdollista ostaa lounas hintaan 10 €/aikuinen ja 5 €/(4-12 v).

Lounas- ja päivällispakettien varaaminen tehdään ilmoittautumislomakkeella.

Huoneet täytetään varausjärjestyksessä ja varaus vahvistetaan leiri-ilmoittautumislomakkeessa. Varaus on esteen sattuessa ehdottomasti peruttava, sillä hotelli on leirin aikana täynnä!
Käytössämme on runsaasti hyviä opetustiloja, mutta majoituspaikkoja on hieman liian vähän. Linnasmäen täyttyessä osa leiriläisistä saattaa joutua etsimään majapaikan muualta. Linnasmäen majoitus on tarkoitettu ensisijaisesti leiriläisille sekä heidän huoltajilleen ja opettajille.
Hyviä majoitusvaihtoehtoja voi myös löytyä osoitteesta www.airbnb.fi.

LISÄTIETOJA
Lisätietoja osoitteesta suzukileiri2018@gmail.com
Tarkemmat aikataulut ja ohjeet tulevat kesäkuussa lähetettävässä leirikirjeessä. Ota yhteyttä yllä olevaan sähköpostiin, jos et ole saanut leirikirjettä tai laskua.