Valtakunnallinen kesäleiri 2023

27.06.2023 - 01.07.2023 — Turku, Linnasmäki

SUOMEN SUZUKI-YHDISTYKSEN 33. VALTAKUNNALLINEN MUSIIKKILEIRI TURUSSA

ti 27.6. – la 1.7.2023

Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat suzuki-soittajat ja laulajat! Leiri on suunnattu suzuki-soittajille ja -laulajille vanhempineen.

OPETUS​

• Suzuki-opetusta viulun, alttoviulun, sellon, huilun, pianon ja kitaran soittajille sekä laulajille
    • Yksityis- ja ryhmätunteja, orkesterit, kansanmusiikkia, konsertteja  sekä pikkusisaruksille musiikkileikkikoulu
    • Yksityistuntien pituus porrastetaan oppilaiden tason mukaan
    • Leiri on tarkoitettu vain ESA:n koulutuksessa olevien tai ESA:n tasokokeita suorittaneiden Suzuki-opettajien oppilaille. Jos leirille haluaa osallistua sisaruksia, jotka ovat opiskelleet muiden kuin Suzuki-opettajien oppilaina, on otettava yhteyttä leirin järjestäjiin.
    • Leirillä on pääsääntöisesti mahdollista saada opetusta vain yhdessä instrumentissa. Mikäli kuitenkin haluaa osallistua useamman instrumentin opetukseen, on ennen ilmoittautumista otettava yhteyttä leirin järjestäjiin. (infosuzukileiri@gmail.com)
  • Leiri alkaa tiistaina 27.6. klo 14 (ilmoittautuminen klo 12-14)  ja päättyy lauantaina 1.7.  klo 15 alkavaan loppukonserttiin.

LEIRIMAKSUT

• Perheen ensimmäinen lapsi 305 €
  • Toinen lapsi 220€, kolmas ja seuraavat 120 €

(HUOM: 2.5. jälkeen ilmoittautuneille vastaavat maksut 335€/250€/150 €)

• Musiikkileikkikoulu pikkusisaruksille 20 €/lapsi (laskutetaan toisen erän yhteydessä)
  • Leirimaksu maksetaan sähköpostiin saapuvalla laskulla. Maksun 1. erä 70 € / leiriläinen, tulee olla maksettuna 31.5. ja 2. erä 19.6. mennessä.
  • Jos leirille tulo estyy, 1.erää ei palauteta. 2. erä voidaan palauttaa sairaustapauksissa (lääkärintodistus).

JÄSENMAKSUT

• Leiri on tarkoitettu vain Suomen Suzuki-yhdistyksen jäsenille (jäsenmaksu maksettu 2023)
  • Jäseneksi voi liittyä ilmoittautumisen yhteydessä valitsemalla “Liityn jäseneksi” kohdan. Kannatusjäsenmaksusta 40€/perhe lähetetään lasku sähköpostiin

ILMOITTAUTUMINEN

• Ilmoittautuminen 3.4. – 2.5.2023 sähköisesti: Tällä lomakkeella
  • Ilmoittautuminen vahvistetaan maksamalla 1. erän lasku eräpäivään mennessä.

LEIRIPAIKKA, MAJOITUS JA RUOKAILU

Leiripaikkana toimii Kokoushotelli Linnasmäki, joka sijaitsee samassa pihapiirissä Turun kristillisen opiston kanssa osoitteessa Lustokatu 7, muutaman kilometrin päässä Turun keskustasta. Majoitusvaraukset tulee kaikkien hoitaa itse.

Majoituksen hinnat täysihoidolla kahden hengen huoneessa ti 27.6. – la 1.7. (sis. aamiainen ke – la, lounas ti – la sekä päivällinen ti – pe):

• 264,50€ / aikuiset ja yli 12v. lapset
  • 196,25€ / 4-12v. lapset
  • Lisäpatja lapselle (4-12v.) 144,25€
  • Lisäpatja yli 12-vuotiaalle 212,50€
  • Tarjolla myös muutama perhehuone (2 aikuista ja 2 lasta 4-12v.) hintaan 841,50€

Vieraiden käytössä on pari yhteiskeittiötä. Sauna ja uinti sovittuina aikoina sisältyvät hintaan.

Muualla majoittuvat voivat ostaa ruokailut erikseen hotellin vastaanotosta:

• lounas 10,50€ / aikuinen ja 5,25 € / lapsi (4-12 v.)
  • päivällinen 13€/aikuinen ja 6,50€/lapsi (4-12 v.)

Majoitusvaraukset täysihoidolla sekä etukäteisvaraukset ruokailuista otetaan vastaan VAIN sähköpostilla kokouspalvelut@linnasmaki.fi ma 3.4. alkaen. Puhelin-, tekstiviesti- ja ääniviestivarauksia EI huomioida.

Huoneet täytetään varausjärjestyksessä ja varaus vahvistetaan kirjallisesti. Varaus on esteen sattuessa ehdottomasti peruttava. Linnasmäen majoitus on tarkoitettu ensisijaisesti leiriläisille sekä heidän huoltajilleen ja opettajille.

LISÄTIETOJA
Lisätietoja osoitteesta infosuzukileiri@gmail.com
Tarkemmat aikataulut ja ohjeet tulevat kesäkuussa lähetettävässä leirikirjeessä. Ota yhteyttä yllä olevaan sähköpostiin, jos et ole saanut leirikirjettä tai laskua 20.6. mennessä.